27 sierpnia 2019

Polityka cookies i ochrona danych osobowych

I. Polityka plików cookies

Podczas korzystania ze strony internetowej ja.info.pl automatycznie zbierane są informacje zawarte w plikach cookies (tzw. ciasteczka). Przeglądarki WWW z ustawieniami domyślnymi akceptują zapis plików cookies w Państwa urządzeniu (komputer biurkowy, laptop, smartfon).
Cookies to małe pliki tekstowe wysyłane do komputera, internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do wykonania danej operacji, np. w postaci uwierzytelnienia, zbierania danych statystycznych lub przekazania danych w formularzu kontaktu. Cookies nie przetwarzają danych osobowych, są nieszkodliwe dla komputera i jego użytkownika oraz jego danych.

Strona stosuje dwa zasadnicze rodzaje plików (cookies) – sesyjne i stałe. Pliki sesyjne są tymczasowe, przechowuje się je do momentu opuszczenia strony serwisu (poprzez wejście na inną stronę, wylogowanie lub wyłączenie przeglądarki). Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu ich usunięcia przez użytkownika lub przez czas wynikający z ich ustawień. Pliki (cookies) mogą być wykorzystywane w celu:
• dopasowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego możliwościami wyświetlić stronę,
• przygotowywania statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników, analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów, statystyki stosuje się też do oceny popularności strony.

Możecie Państwo w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki internetowej, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Inne dostępne opcje można sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Informacje dotyczące ustawień przeglądarek internetowych dostępne są w menu przeglądarki (pomoc) lub na stronie jej producenta.

Wybierz swoją przeglądarkę:

Aby dowiedzieć się jak zmienić ustawienia swojej przeglądarki wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek swoją by uzyskać pomoc jak usunąć pliki cookies.

II. Polityka Prywatności

1. Postanowienia ogólne

Polityka prywatności (dalej: „Polityka Prywatności”) określa informacje dotyczące zbierania danych, w tym osobowych przez dobrestopnie.pl s.c. z siedzibą w Zabrzu przy ul. Pl.Kroczka 2 lok. 3, o numerze NIP: 6482638654  oraz sposób ich przetwarzania.

2. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych  „ADMINISTRATOR”-  jest  dobrestopnie.pl s.c. z siedzibą w Zabrzu przy Pl. Kroczka 2 lok. 3, a w jej imieniu Igor Dercz (wspólnik)

Zgodnie z art. 13 i 14 RODO- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy iż dane osobowe, które nam Państwo powierzają, będziemy przetwarzać w następujących  celach:

Planowany okres przechowywania danych osobowych 

  1. W celu niezbędnym do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną – np. zawarcie i wykonanie umowy lub podjęcie działań przed jej zawarciem w celu zawarcia (przykładowo umówienie terminu, zakresu wizyty, jej kosztów).
  2. W celu niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
  3. Ponadto przetwarzamy dane osobowe w celu niezbędnym dla realizacji prawnie uzasadnionych celów Administratora (marketing usług i produktów własnych, dochodzenie roszczeń).
  4. Jeżeli przetwarzamy dane osobowe, aby przesłać informacje handlowe za pomocą środków komunikacji elektronicznej, np. reklam lub wiadomości SMS o treści reklamowej, odbywa się to na podstawie odrębnie, dobrowolnie udzielonej  nam zgody, którą można w każdym momencie wycofać.

Wszystkie dane osobowe będą usuwane zgodnie z wymogami archiwizacji. Po osiągnięciu celu bądź wypełnieniu obowiązku prawnego Administratora  zostaną one usunięte.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe

Informujemy iż w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych przetwarzanych w systemach informatycznych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

W celu skorzystania z powyższych uprawnień można się z nami  kontaktować drogą elektroniczną na adres  biuro@ja.info.pl

Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO, do  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 679/2016 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Kategorie odbiorców danych /podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu dobrestopnie.pl s.c.

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą organy uprawnione na mocy przepisów prawa (w tym: Sądy, Policja, Prokuratura, organy egzekucyjne, ograny administracji ) lub inne podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu dobrestopnie.pl s.c., w szczególności banki (przy płatności przelewem), firmy świadczące usługi finansowo-księgowe (księgowanie wykonywanych usług – dotyczy wystawianych faktur), firmy techniczno – informatyczne (przekazywanie e-maili, hosting w zakresie serwera), firmy windykacyjne (w zakresie przeterminowanych należności).

Automatyczne podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Informujemy iż strona ja.info.pl jest obsługiwana przez systemy Google Analytics w ramach których otrzymujemy niektóre informacje na temat każdych odwiedzin na stronie jak np.: czas odwiedzin, ich źródło, czas pobytu na podstronach, zakres treści wzbudzających zainteresowanie, rozpoznawanie cookies użytkowników powracających na stronę www, monitoring firm i kontaktów. Kontakty mogą być monitorowane i profilowane po wyrażeniu zgody.

Zbieramy dane kontaktowe po rejestracji przez formularz w celu przedstawienia opcji rozwiązania problemu lub ustalenia wizyty i jej kosztów. Celem przetwarzania tych danych jest lepsze dopasowanie strony internetowej, naszych koncepcji, usług oraz oferty do potrzeb użytkowników i klientów, weryfikacja skutków działań marketingowych i handlowych, a także możliwość łatwiejszego przedstawienia naszych rozwiązań zainteresowanym osobom.